informatie School

Vrije school de Sterrenzanger Oudorp

De Vlinderboom is als partner uniek verbonden met Vrije school de Sterrenzanger.

De Vlinderboom zorgt voor een natuurlijke doorstroom van de peutergroep naar de basisschool, waarbij de kinderen voorrang hebben bij de voor-aanmeldingslijst van de school als de kinderen tijdig bij school zijn aangemeld.

De kinderen van deze basisschool kunnen gebruik maken van de buitenschoolse opvang van de Vlinderboom.

Dit geldt voor beide locaties van de school.

Informatiemiddagen
Samen met vrijeschool de Sterrenzanger organiseren wij informatiemiddagen. De middagen zijn bedoeld voor nieuwe ouders die kennis willen maken met de school en de BSO en peutergroep van De Vlinderboom. De eerstvolgende informatiemiddag vindt plaats op woensdag 14 februari 2024. Daarna volgt er nog een op woensdag 22 mei 2024.

Je bent welkom vanaf 14:45 uur. Dit is aansluitend aan de informatiemiddag van de school, deze vindt plaats van 13:30 – 14:45 uur. Vanuit de school, op de Mercuriusstraat 13, wordt er naar het ‘kleutergebouw’ gelopen om de kleuterklassen, peutergroep en BSO te bezoeken.

Overzicht informatiemiddagen
Woensdag 14 februari 2024
– Woensdag 22 mei 2024

Aanmelden voor een informatiemiddag
U kunt zich aanmelden voor een informatiemiddag
via administratie@desterrenzanger.nl t.a.v. Irma Hardewijn.

Meer informatie over de informatiemiddag vind je ook op www.desterrenzanger.nl/contact/aanmelden

Inschrijven Vrije school de Sterrenzanger
Om je kind op Vrije school de Sterrenzanger te laten plaatsen, is inschrijven bij de school verplicht. www.desterrenzanger.nl

Inschrijven De Vlinderboom op school