Amsterdam – Inloopochtend Peutergroep Donderdag 13 juni 2024

Ieder schooljaar organiseren wij inloopochtenden. Deze ochtenden zijn bedoeld voor nieuwe ouders die kennis willen maken met de peutergroep. De eerstvolgende inloopochtend vindt plaats op Donderdag 13 juni 2024. Je bent dan welkom tussen 09:30-10:00 een kijkje te komen nemen op onze peutergroep. Je kan je hiervoor aanmelden bij leidinggevende Naomi via:
amsterdam@devlinderboom-opschool.nl

Kom je liever een ander keertje kijken? Je bent dan meer dan welkom op een van onze volgende inloopochtenden.

Overzicht inloopochtenden Peutergroep Amsterdam
Dit is de laatste inloopochtend voor dit schooljaar. Wanneer de volgende data voor het schooljaar 2024/2025 bekend zijn geven we een update.

Aanmelden inloopochtenden
Leuk dat je een kijkje komt nemen bij ons op de peutergroep. Je kan je hiervoor aanmelden bij onze leidinggevende Naomi via amsterdam@devlinderboom-opschool.nl

Inschrijven De Vlinderboom op school
De ochtend is bedoeld voor nieuwe ouders die overwegen hun kind(eren) bij ons aan te melden of dat al hebben gedaan. Je kan je kind inschrijven via https://devlinderboom-opschool.nl/home/inschrijven/