Haarlem – Informatiemiddag Woensdag 24 april 2024

Een aantal keer per jaar houden wij, samen met de Rudolf Steinerschool, een informatiemiddag voor nieuwe ouders. Deze informatiemiddag is bedoeld om ouders te informeren over de achtergronden van het vrijeschool onderwijs.

De middag start om 13:30 uur, inloop vanaf 13:20 uur en duurt tot circa 14:30 uur en is zonder kinderen.
Ouders die al een informatiemiddag hebben bijgewoond, en de andere locatie willen zien, kunnen om 14:15 uur aansluiten bij de rondleiding.

Aanmelden informatiemiddagen
Leuk dat je een kijkje komt nemen bij ons op de Vlinderboom. Je kan je hiervoor aanmelden bij onze leidinggevende Anja via a.vandendop@devlinderboom-opschool.nl

Overzicht Informatiemiddagen 2024
Woensdag 24 april 2024 is de laatste informatiemiddag van dit schooljaar.

Inschrijven De Vlinderboom op school
De middag is bedoeld voor nieuwe ouders die overwegen hun kind(eren) bij ons aan te melden of dat al hebben gedaan. Je kan je kind inschrijven via https://devlinderboom-opschool.nl/home/inschrijven/