Oudorp – Informatiemiddag Woensdag 22 mei 2024

Samen met vrijeschool de Sterrenzanger organiseren wij informatiemiddagen. De middagen zijn bedoeld voor nieuwe ouders die kennis willen maken met de school en de BSO en peutergroep van De Vlinderboom. De eerstvolgende informatiemiddag vindt plaats op woensdag 22 mei 2024.
Je bent welkom vanaf 14:45 uur. Dit is aansluitend aan de informatiemiddag van de school, deze vindt plaats van 13:30 – 14:45 uur. Vanuit de school, op de Mercuriusstraat 13, wordt er naar het ‘kleutergebouw’ gelopen om de kleuterklassen, peutergroep en BSO te bezoeken.

Aanmelden voor een informatiemiddag
Aanmelden voor een informatiemiddag kan via oudorp@devlinderboom-opschool.nl

Overzicht informatiemiddagen 2024 Oudorp:
Dit is de laatste informatiemiddag voor het schooljaar 2023/2024. We zullen wanneer de volgende data voor het schooljaar 2024/ 2025 bekend zijn een update geven.

Inschrijven De Vlinderboom op school
De middag is bedoeld voor nieuwe ouders die overwegen hun kind(eren) bij ons aan te melden of dat al hebben gedaan. Je kan je kind inschrijven via https://devlinderboom-opschool.nl/home/inschrijven/