Sollicitatie

Werken bij de Vlinderboom

De Vlinderboom op school is een snel groeiende kinderopvang organisatie. Op de verschillende locaties werken wij vanuit de antroposofische pedagogiek. Vanuit de centrale administratie worden de medewerkers ondersteund in hun dagelijkse bezigheden. Op de groepen staat het kind centraal, vanuit de administratie stellen wij de medewerker centraal. Daarmee zijn we een leuke, stabiele en vooral betrokken werkgever, met een Vlinderboom Academie om blijvend te inspireren.

Vlinderboom_website_blaadjes_medewerker_HAarlem_annemarie

Sollicitatieformulier medewerker kantoor

Wat doen we met je gegevens? We houden het sollicitatieproces graag zo eenvoudig mogelijk, zodat we de procedure in gang kunnen zetten. Uiteraard gaan wij zorgvuldig om met jouw gegevens. De Vlinderboom op school gebruikt jouw gegevens uitsluitend om jouw geschiktheid voor de functie goed te kunnen beoordelen. Zodra de sollicitatieprocedure is afgerond, zullen wij binnen 4 weken jouw persoonsgegevens verwijderen, tenzij je toestemming hebt gegeven om jouw gegevens tot 1 jaar na de beëindiging van de sollicitatieprocedure te bewaren, zodat wij je eventueel later kunnen benaderen voor een openstaande vacature. Meer informatie over hoe wij omgaan met jouw persoonsgegevens, kun je lezen in onze privacybeleid. Deze kun je ook inzien door onderin op privacy policy te klikken.

Bedankt voor je sollicitatie!

Een email ter bevestiging is onderweg.